Zapytanie ofertowe- remont łazienki w GOPS Pawłowiczki
ZAPYTANIE
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Magnoliowa 3, 47-280 Pawłowiczki zaprasza do złożenia oferty na wykonanie prac remontowych łazienki w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pawłowiczkach
- Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych łazienki w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Pawłowiczkach.
2) Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV): 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne, 4540000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do zapytania.
4) Zadanie obejmuje wykonanie wszystkich prac, które nie zostały wskazane a są konieczne do prawidłowego funkcjonowania zadania.
5) Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny.
6) Wykonawca będzie pełnił funkcję wytwórcy odpadów powstałych w trakcie prac. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca lub podmiot przez niego wskazany zobowiązany będzie do: utylizacji powstałych odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, powstających w okresie wykonania umowy i gwarancji.
7) Wykonawca rozpocznie realizację zamówienia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy oraz zakończy go w terminie do 16.12.2022r.
8) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowy, którą wybrany wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć z Zamawiającym. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę.
10) Zamawiający zastrzega, że zawarcie umowy uwarunkowane będzie otrzymaniem środków na inwestycję. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie z uwagi na brak finansowania.
- Warunki udziału w postępowaniu
Do złożenia oferty zapraszamy wykonawców, którzy:
- Posiadają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
- Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej w sposób właściwy zrealizować zamówienie,
- Dysponują odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego wykonania zamówienia,
- Akceptują postanowienia niniejszego zapytania,
- Akceptują postanowienia umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania i w przypadku wyboru jego oferty zobowiązują się zawrzeć umowę zgodną z tym wzorem,
- Zapoznali się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w pkt. 6 niniejszego zapytania.
Oferty wykonawców, którzy nie spełniają ww. warunków nie będą rozpatrywane. Spełnienie wymogów będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dokumentów potwierdzających informacje zawarte w oświadczeniu oraz samodzielnej weryfikacji informacji zawartych w tych dokumentach.
- Kryteria wyboru oferty
Kryterium wyboru oferty stanowić będzie: Cena brutto 100%
Punktacja za kryterium „Cena” liczona będzie dla ofert według następującego wzoru:
Cena oferty najniższej
Ilość punktów= ------------------------------------------------- x 100
Cena oferty badanej
Przedłożona oferta cenowa winna zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT- dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT.
Cenę należy podać w PLN, z dokładności do dwóch miejsc po przecinku.
- Wymagane dokumenty
Wykonawcy zobowiązani są złożyć:
- kosztorys ofertowy ( uproszczony)
- wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania,
- pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę lub aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
- oświadczenie dotyczące utylizacji odpadów.
- Składanie ofert
Oferty proszę przekazać do dnia 24.10.2022r. do godziny 15.00:
- Drogą elektroniczną na adres: kierownik@gopspawlowiczki.pl
- Osobiście w siedzibie jednostki: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Magnoliowa 3, 47-280 Pawłowiczki
- Drogą listowną na ww. adres.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- Zostanie złożona po terminie,
- Jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania,
- Wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów,
- Wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty,
- Jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny,
- Zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunki udziału w postępowaniu.
- Zawiera błędy.
- Ochrona danych osobowych
W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy informacje zawarte w załączniku do niniejszego zapytania.
Jeżeli w związku z realizacją niniejszego zamówienia niezbędne będzie przetwarzanie danych osobowych, których Wykonawca będzie administratorem, wdroży on odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych zabezpieczeń, by spełnić wymogi obowiązującego prawa oraz chronić prawa osób, których dane dotyczą.
Jeżeli Wykonawca w celu realizacji niniejszego zamówienia pozyska dane osób fizycznych, zobowiązany będzie do przekazania im informacji wymaganych przepisami prawa, podawanych w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą oraz w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób innych niż od osoby, której dane dotyczą.
Wykonawca zapewni wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych dotyczących przetwarzania danych osobowych w imieniu Zamawiającego, by przetwarzanie spełniło wymogi obowiązującego prawa i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
W celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca w imieniu Zamawiającego przetwarza przez okres jego trwania, dane osobowe osób objętych niniejszym zamówieniem, niezbędne do jego realizacji.
Wykonawca w szczególności:
- Przetwarza dane osobowe wyłącznie na udokumentowane polecenie Zamawiającego,
- Zapewnia, by osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zobowiązały się do zachowania tajemnicy,
- Podejmuje wszelkie środki wymagane by zapewnić stopień bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych odpowiadający ryzyku naruszenia praw lub wolności osób fizycznych,
- Nie korzystała z usług innego podmiotu przetwarzającego bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego,
- W miarę możliwości pomaga Zamawiającemu poprzez odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wywiązać się z obowiązku odpowiadania na żądania osoby, której dane dotyczą,
- Uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne mu informacje, pomaga Zamawiającemu wywiązać się z obowiązków w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz oceny skutków dla ochrony danych i uprzednich konsultacji,
- Po zakończeniu realizacji niniejszego zamówienia usuwa lub zwraca Zamawiającemu wszelkie dane osobowe oraz usuwa ich istniejące kopie, chyba że przepisy prawa nakazują przechowywanie danych osobowych,
- Udostępnia Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w przepisach prawa oraz umożliwia Zamawiającemu lub audytorowi upoważnionemu przez Zamawiającego przeprowadzenie audytów.
- Informacje dodatkowe
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- Nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu,
- Cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia,
- Nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
- Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że;
- Posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
- Znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej w sposób właściwy zrealizować zamówienie,
- Dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego wykonania zamówienia,
- Złożona oferta będzie ważna przez okres 30 dni ( termin związania ofertą),
- Akceptuje postanowienia niniejszego zapytania,
- Akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub istotnych omyłek w ofercie,
- Akceptuje postanowienia umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania i w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się zawrzeć umowę zgodną z tym wzorem,
- Zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ust. 6 niniejszego zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- Wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnienia oraz wyjaśnień dotyczących oferty,
- Wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w formularzu oferty,
- Poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie,
- Podjęcia negocjacji z wybranym lub wybranymi wykonawcami celem uzyskania możliwie korzystnych warunków zamówienia,
- Wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia w wyznaczonym terminie,
- Odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub Zamawiający nie uzyska środków na finansowanie zamówienia.
W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami przekazywana będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres: kierownik@gopspawlowiczki.pl
Niniejsze zapytanie nie stanowi czynności w postępowaniu prowadzonym na zasadach i w trybie określonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych ani nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
Załączniki:
- Formularz oferty
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Oświadczenie- utylizacja odpadów
- Wzór umowy
- Klauzula informacyjna